۱۳۸۷ آبان ۲, پنجشنبه

ازخاطرات من در بانک

1 . پدافند غیرعامل صلح آمیزترین شیوه دفاع است .
من نمی دونم چرا هر چی این جمله رو می خونم نمی فهمم یعنی چی . آخ جون من هم بالاخره عین اینهایی شدم که هزار سال خارج زندگی کردن بعد مسافرت میان ایران بعد می گن ما نمی فهمیم شما چی می گین . داف یعنی چی و خفن چیه و خز کدومه و اینها ! فقط فکر کردم که احتمالاً یک جایی دعوایی چیزی شده و این توصیه های ایمنیه یا این برگی از دفتر خاطرات یک رزمنده هست یا شاید هم یک کد مخابراتی باشه که برداشتن روی قبض موبایل نوشتن . غیرعامل یعنی کاری نکنی ؟ یعنی به طرز خاصی هیچ کاری نکنی بعد خیلی مِلو [خود به خود ؟] دفاع می شه ازت ؟ حالا میشه بی زحمت یکی اینو برای من بی سواد به فارسی غیر ژانگولری ترجمه کنه که ما هم یاد بگیریم چه جوری از خودمون دفاع کنیم ؟ بعد این شیوه به درد پایان نامه هم می خوره ؟

2 . بدون شرح : برای پرداخت هر قبض موبایل همراه اول ، دویست تومن کارمزد می گیرن .

هیچ نظری موجود نیست: